kankusta duo forte

Kankusta Duo Forte – hoe ondersteunde ik mijn vorm voor de zomer?

De zomer komt dichterbij, het wordt buiten warmer. De kasten zijn opgeruimd. Het is tijd om korte rokjes, luchtige blouses te dragen, want op een warme dag kan ik me niet voorstellen dat ik een strakke jeans draag. Niet elke vrouw voelt zich echter op haar gemak bij het tonen van haar benen. Ik ben helemaal niet verrast omdat psychologische troost belangrijker is dan wat in de mode is. Vaak is dit echter problematisch en kan het helpen door enkele kilo’s te verliezen. Ik raakte 6 kilo kwijt op een maand en bereidde me voor op de zomer! Allemaal dankzij oefeningen, zelfdiscipline en vooral dieet.Hebben jullie ooit gehoord van Kankusta Duo Forte ? Het supplement Kankusta Duo Forte heeft me geholpen om mijn weg naar een slank figuur te overleven. Meestal geloof ik niet in wonderbaarlijke afslankproducten, maar Kankusta Duo Forte is het eerste middel dat echt mijn gewichtsverlies ondersteunde, dus ik had geen radicale stappen nodig die me nog meer zouden kunnen ontmoedigen. Laten we verdergaan met het presenteren van de resultaten van mijn test van dit supplement!

Samenstelling Kankusta Duo Forte – natuurlijke ingrediënten

garcinia cambogia

Zoals jullie weten, ben ik tegen het zich volproppen met chemie, en de gezondheid is mijn meest waardevolle bezit. Ik ben een fan van natuurlijke cosmetica, gezonde voeding en ik beperk verwerkte producten tot het minimum. Bij afvallen hoort men vaak over vetverbranders die zelfs tot de dood kunnen leiden. Een eenvoudig mechanisme om de lichaamstemperatuur te verhogen kan bijdragen tot het verlies van gezondheid of leven. De samenstelling van Duo Kankusta verschilt radicaal van al die chemische producten die ofwel niet werken ofwel een jojo-effect veroorzaken. Dat is waarom ik besloot dit product te testen. Hieronder zal ik elk onderdeel van het supplement voor jullie beschrijven. Kijk wat ik over ze gelezen heb:

  • Garcinia Cambogia is een exotische plant van de citrussoort. Het groeit in de tropische bossen van Thailand en in het gebied van Zuid-India. De beschikbaarheid ervan is vrij beperkt en daarom hoort men er misschien niet elke dag evenveel over als over andere planten die de stofwisseling ondersteunen. Het uiterlijk lijkt erg op een pompoen. Het is kleiner en de oogst vindt plaats tussen juni en oktober. Dan is het helemaal rijp en soms kun je het vinden op markten met gezonde voeding. Het ondersteunt actief de metabolische processen, zodat vetverbranding eenvoudiger en sneller verloopt.
  • Acaibessen – dit zijn één van de meest beroemde bessen, die momenteel over de hele wereld enorm populair zijn. Slechts weinigen weten dat ze op de Braziliaanse palm groeien. Ze groeien voornamelijk in de tropische bossen van Zuid-Amerika en lijken qua uiterlijk op bosbessen. Ze ondersteunen actief de ontgifting van het lichaam en versnellen zo de stofwisseling en de algemene processen .
  • Droog frambozenextract – wist u dat extracten van wilde frambozenextracten een sterk wapen zijn bij het bestrijden van overtollig vet in het lichaam ? Mijn oma zei altijd: “Drink frambozensap en je zult slank en mooi zijn!” Ik heb haar nooit helemaal geloofd. Ik vroeg me af hoe frambozensap een invloed kop hebben op afvallen ?! En het bleek dat mijn inmiddels overleden grootmoeder volkomen gelijk had. Het loont soms de moeite om op de wijsheid van de ouderen te vertrouwen!
  • Chroom – is een chemisch element dat in het lichaam voorkomt en de hogere dosis kan het afvallen effectief versnellen . Vooral tijdens lichaamsbeweging en lichamelijke inspanning. Wist je dat het woord chroom is afgeleid van het Grieks (chroma) en “kleur” betekent? Om een goede reden. In de verschillende stadia van oxidatie verandert het van kleur.
  • Witte moerbei – deze komt oorspronkelijk uit China. Dit is een kleine loofboom. Hij groeit momenteel over de hele wereld. Het is één van de meest basale ingrediënten van de Chinese volksgeneeskunde, dat ondanks vooruitgang en wetenschap is toegevoegd aan veel producten, medicijnen of natuurlijke therapieën. Moerbei en zijn eigenschappen zijn geliefd over de hele wereld. Dat is daarom ook op bijna elk continent te vinden.
  • Saffraan – u kent het waarschijnlijk uit de keuken, hoewel dit het duurste kruid van de wereld is dat verkregen is uit de meeldraden van de gekweekte krokus. Dit is zo duur vanwege het feit dat 150 kg bloemen nodig is om 1 kg te produceren. Het smaakt niet alleen geweldig in gerechten, het verbetert ook de darmperistaltiek en beïnvloedt de processen van het reinigen van het lichaam en de vetverwerking in de cellen.
  • Magnolia – dit is een ander bewijs dat de kracht in de natuur sluimert. U wist dat deze prachtige bloem die de bomen van uw tuinen versiert en zijn schors al eeuwen wordt gebruikt in de antieke geneeskunde. Er zijn talloze bronnen die de werking ervan aan de hoven van Chinese keizers hebben bewezen. Ze behandelden darmongemakken en regelden het metabolisme.
  • Guarana – is een ingrediënt dat de meesten van jullie kennen. In het stroomgebied van de Amazone en de Para wordt het dagelijks gebruikt door de inwoners van deze gebieden. In Europa wordt het massaal gebruikt voor energie- en stimulerende drankjes . Als onderdeel van Kankusta is Duo is het in zijn ongewijzigde, zuivere vorm zonder toegevoegde suiker. Hierdoor werkt het zeer verkwikkend. Het ondersteunt vooral tijdens trainingen, zodat we ons bijvoorbeeld na de sportschool niet zo vermoeid voelen dan als wanneer we het niet zouden gebruiken.

Zoals jullie kunnen zien is de samenstelling van Kanuksta Duo natuurlijk en kan ik met mijn hand op het hart zeggen dat deze ingrediënten echt geweldige resultaten opleveren. Sommigen van hen kunnen we zelf kweken, maar het is tijdrovend. En ja, in één capsule hebben we ze allemaal geconcentreerd.

Kankusta Duo-dosering

medicine

Ik leef volgens het principe dat alles rationeel moet worden beheerd. Net zoals de waarheid altijd in het midden ligt, zo is bij gewichtsverlies nood aan rationaliteit, voorzichtigheid en motivatie. Daarom raadt de Kankusta Duo Forte-fabrikant aan het tweemaal per dag in te nemen met telkens één capsule. Het is de moeite waard om het te drinken met veel water. Het helpt elk supplement beter te absorberen. Een half uur voor de maaltijd is het perfecte moment. Meisjes, onthoud enkel dat Kankusta op zichzelf jullie niet zal helpen om heerlijk af te vallen, maar het zal het hele proces wel helpen. Daarom, oefen regelmatig, eet gezond, beperk suikers en snoep, en het effect zal sneller komen.

Kankusta Duo – effecten en actie

Zoals de producent schrijft, wordt Kankusta aanbevolen voor mensen met overmatige eetlust, obesitas, overgewicht en bij wie het spijsverteringsstelsel niet goed werkt. Het versnelt de stofwisseling en voorkomt cholesterol . Ik merkte zelf dat mijn lichaam tijdens mijn behandeling leek terug te keren naar de norm en normaal begon te functioneren. Ik begon steeds beter uitgeslapen te geraken en de vermoeidheid die me elke dag vergezelde verminderde. Mijn mogelijkheden om voedsel letterlijk te absorberen namen plotseling af en de caloriebalans was op een perfect niveau. Na de sportschool at ik, maar met de nodige voorzichtigheid, omdat ik niet zo’n trek had als altijd. Bovendien werd mijn WC-bezoek regelmatig. Eerder leed ik aan constipatie en gebruikte ik middeltjes van bij de apotheek. Geen van hen heeft me geholpen. Mijn arts was net zoals ik geschokt toen bleek dat na twee weken gebruik van Kankusta alles normaal begon te werken en de kilo’s begonnen te vallen. Vóór de behandeling woog ik 75 kg (ja, de lange winter en de avonden met de warme chocomelk en de film hebben me zover gebracht). Na een maand woog ik 69, en na twee nog slechts 60 – dat is zoveel als ik zou moeten wegen, rekening houdend met mijn lengte.

Kankusta Duo Forte-therapiestadia

diet

Als ik de volledige behandeling tijdens de eerste maand zou moeten opdelen, zijn er drie fasen.

  1. De eerste twee weken waren een tijd waarin de eetlust op evenwicht kwam en ik eindelijk stopte met het verorberen van grote porties voedsel. Ik begon vaker naar de wc te gaan. Het beangstigde me een beetje omdat ik bang was voor uitdroging, maar na twee weken stabiliseerde het en ging het gewoonweg over in regelmatige ontlasting. Ik voelde me opgelucht op mijn werk en thuis. Mijn dokter waar ik in die tijd bloedonderzoek deed, wreef in haar ogen toen ze zag dat mijn resultaten aanzienlijk verbeterd waren!
  2. In de derde en vierde week had ik de indruk dat het gewicht echt begon te dalen . Suppletie gecombineerd met rationele oefeningen en een gestabiliseerde eetlust begonnen hun vruchten af te werpen. Ik voelde me gewoon lichter, wat mijn houding ten opzichte van diëten en het leven in het algemeen begon te veranderen. Ik begon mezelf langzaamaan steeds mooier te vinden toen ik merkte dat de vetkwabbetjes en het bandje op mijn buik verdwenen.
  3. Na deze periode heb ik meer tests gedaan, maar bij de diëtist en in de sportschool. Ik onderzocht mijn vet / lichaamsgewicht verhouding en de wateraccumulatie. Alles heeft zichzelf geregeld. Het effect van het gezwollen gezicht verdween omdat het lichaam zichzelf begon te ontdoen van overtollig water en vet.

Kortom, de werking van Kankusta Duo kan worden onderverdeeld in: regulering van het metabolisme, antioxidatie en beperking van de opname van suikers in het bloed .

Kankusta Duo Forte – waar bestellen?

Vanwege het feit dat Kankusta Duo Forte niet beschikbaar is in apotheken, is het aanbevolen om het te kopen via de website van de fabrikant. Ik heb hier besteld. Ik raad het iedereen aan. Snelle verzending, professionele service. Na het bestellen, werd ik gebeld met een bevestiging en met de vraag of ik advies nodig had over gewichtsverlies. Mijn suppletie was aangepast aan de behoeften van het lichaam en ik kreeg zoveel tijd als ik nodig had.

Samenvatting

Tot slot moet ik zeggen dat Kankausta Duo For te voor afvallen een schot in de roos was. U weet hoe sceptisch ik ben over de supplementen die in de schappen van apotheken terechtkomen. Kankusta daarentegen is niet algemeen bekend omdat het geld werd gebruikt voor het testen van de producten, en reclame kost geld. Ik geef er de voorkeur aan iets te kopen dat niet zichtbaar is in bij elke advertentie, en weet liever dat het geen marketingtruc is die het hem doet, maar de daadwerkelijke werking van het product. Met mijn hand op mijn hart raad ik het aan! Ik wacht op jullie opmerkingen en meningen. Hebben jullie ideeën voor leuke diëten en fit gerechten of oefeningen thuis? Ik wacht op ze! 🙂

Plaats een reactie